Páginas










Image Map

domingo, 28 de novembro de 2010

Tweets da Selena Hoje: 28/11/10


Tweets:
1-Such an awesome break.. I am so blessed. Back to wizards, getting pumped for the radio shows coming up!!
2-Btw I have a crush on Enrique Iglesias... So that's now my 4th crush I've shared with you. Yup
3- hope every one enjoyed thanksgiving! So thankful for all of you!!
4-Tulsa! You were incredible! Thank you so much for everything. I love you!!
5-HECK YEA! :) following you too! RT @buzzCindy: i just noticed, @selenagomez was the first person i ever followed on twitter! HAHA. :))
6-Hi all of my favorite people :)
7-"I was only tryin to get ahead.... If the spotlight makes you nervous.." Anyone know the song? :) looooove

Tradução

1-Tal ruptura impressionante .. Eu sou tão abençoada. Voltar para os assistentes, recebendo bombeada para o rádio mostra chegando!
2-Por falar nisso eu tenho uma queda por Enrique Iglesias ... Então é agora a minha paixão quarto eu tenho compartilhado com você. Yup
3 - espero que cada um gostava de agradecimento! Muito grato por tudo de você!
4 Tulsa! Você foi incrível! Muito obrigado por tudo.Eu te amo!
5 HECK-sim! :) A seguir, você também! RT @ buzzCindy: eu só notei, @ selenagomez foi a primeira pessoa que eu sempre seguido no Twitter! HAHA. :))
6-Olá a todos das minhas pessoas favoritas:)
7 - "Eu estava apenas tentando seguir em frente .... Se o foco deixa nervosa .." Alguem sabe a música
?:) Looooove

Tradução:EQUIPE SGB


Nenhum comentário:

Postar um comentário